Brussel
Client case
Een nationaal symposium over ADHD met sprekers, een rondetafeldiscussie, workshops en een networking lunch.
Wat? Een nationaal symposium over
ADHD, georganiseerd door KHLeuven en het Universitair Kinderziekenhuis Koningin
Fabiola en gesponsord door
Shire (hoofdsponsor) en Zitstil, TDA/H Belgique en Springfield (subsponsors).
Het evenement vond plaats in het Brussels Crowne Plaza Hotel, met sprekers en
een rondetafeldiscussie in de voormiddag en interactieve workshops na de
middag. Tijdens de middag was er een networking lunch en de dag werd afgesloten
met een drink.
Doelgroep? Kinderneurologen, kinderspecialisten en kinderpsychiaters
uit heel België.
Aantal deelnemers? 100
Dit deed SEAUTON:
- Op zoek gaan naar een
locatie en de catering regelen.
- Een complete communicatie-
en brandingstrategie opzetten. Het symposium kreeg onder meer een eigen logo en
een specifieke look & feel.
- Het budget van het
evenement beheren en een sponsor aantrekken voor het symposium.
- De deelnemers registreren
en informeren.
- De logistiek opvolgen en
het project ter plaatse begeleiden.