Brussel
Client case
Europese persvoorstelling Toyota AURIS

Wat? Dynamisch perslancering van het model AURIS voor Toyota Motor Europe, waarbij journalisten test drives konden maken. De eerste en de laatste week van juni werden ze uitgenodigd in het Dolce La Hulpe hotel in Brussel om de nieuwe wagen te ontdekken en te ervaren. De memorabele setting – met een complete tentenopstelling in de buitenlucht - en de vlekkeloze ontvangst bezorgden hen een onvergetelijke ervaring.

Doelgroep? (Auto)journalisten uit twintig Europese landen.

Aantal deelnemers? 600 journalisten

Dit deed SEAUTON

  • De perfecte locaties zoeken voor het verblijf, de ontvangst, lunches, koffiepauzes, … van de journalisten en onderhandelen met het hotel en de verschillende venues.
  • Een communicatieplan uitwerken en de branding coördineren in samenwerking met het designbureau.
  • Op een creatieve manier alles uit de locatie halen.
  • Het budget beheren.
  • De volledige logistieke organisatie opvolgen en alles ter plaatse in goede banen leiden.
Victorie kraaien voor de race gereden is, is meestal geen goed idee maar ik ga het toch doen. Wij – jullie – maken het verschil door onze lanceringen zo aantrekkelijk te maken. Ik kijk er oprecht naar uit om binnen twee weken opnieuw met jullie van start te gaan.
Bart Eelen , Toyota Motor Europe