Madrid
Client case
Inspirerend en authentiek

Wat? Een driedaagse meeting en incentive in Madrid voor een investeringsbedrijf. Het initiatief wordt jaarlijks georganiseerd om onderling informatie uit te wisselen, het contact met de collega’s te versterken en de teamspirit te boosten.

Doelgroep? Een team van mensen met een financieel profiel. Ze werken als één team maar op diverse locaties en ze hebben verschillende nationaliteiten. Dit jaarlijkse evenement is voor hen een gelegenheid om tijd door te brengen als team in een fijne, ontspannen omgeving.

Aantal deelnemers? 15

Dit deed SEAUTON:

  • Een fantastisch boutique hotel zoeken met een geschikte vergaderruimte
  • Leuke activiteiten en authentieke dinerlocaties scouten
  • De communicatie en branding ontwerpen
  • Een compleet programma uitwerken, met onder andere een privé wandeling door Madrid en het Pradomuseum en met een gespecialiseerde gids en een authentieke Spaanse lunch in een lokale tapasbar
  • Project management en begeleiding ter plaatse
In één woord: P E R F E C T!!!!