Gaga, mesjogge, totaal nuts. Ik blijf dit herhalen, weet ik. En ik zal nog eens herhalen, herhalen dat er bij ons in Wijgmaal geen hoeken te vinden zijn, alleen maar mensen met een hoek af in onze Remy-toren. Hardwerkende, lieve, knappe, intelligente vruchtengebakjes (fruitcakes).

En daarom, omdat we zo hard werken, en omdat we ook wel eens bij wijze van spreken met onze voeten omhoog in de zetel willen liggen, hebben we beslist een feestje te organiseren in New York. Efkes op en neer om het nachtje door te doen. Kwestie van eens tegoei uit te rusten.

Seauton, mijn MICE-kantoor, heeft dus een nieuw product gelanceerd. Per jaar gaan we 2 feestjes organiseren op unieke locaties, een ‘winter- party’ en een ‘summer-party’, feestjes voor gelijkgezinden binnen de MICE-sector; collega’s, leveranciers, klanten, sympathisanten.

Ik heb dit nieuwe product van (betalende) feesten gelanceerd omdat er altijd en vooral één iets is wat me het meest aanspreekt tijdens alle famtrips, forums, beurzen, meetings, events… georganiseerd door en voor onze MICE-sector. Het feestje nadien. Ok, dit zegt misschien wel veel over mezelf, maar als ik ergens business doe tijdens al die events, is het meestal al dansend op de beats van Stromae, nippend van een lokaal biertje, of, als je echt een goede deal met mij wil hebben, aan de champagne-bar.

Dus hebben we het feestje geïsoleerd, er een commercieel product van gemaakt, en kan vanaf nu de ganse MICE-sector mijn team zien schitteren op één van onze feestjes. Ons eerste feest, de winter-party in New York was alvast een voltreffer, de rooftop-bar van de Knickerbocker op Times Square was de ideale locatie om dit nieuwe product te lanceren. We houden jullie op de hoogte en zullen de locatie van onze summer-party nog voor eind april bekend maken, ik hoop jullie daar te kunnen zien.

En we moeten eerlijk zijn, ook jullie die nu deze blog aan het lezen zijn; ons instinct, ons genetisch materiaal als MICE-professionals, onze ingesteldheid, dat alles is een beetje anders dan de meerderheid. We zoeken telkens naar nieuwe uitdagingen, boeiende ervaringen, we blijven onszelf in die vlieger duwen, continu in beweging.

Want wat was de eerste reactie na een passionele nacht in New York?

Waar is het volgend feestje….

Tot volgende maand.

Groeten, Jan

Gerelateerde blogberichten

Ik heb het over de oplevende economie. Lees verder
Ik las onlangs de volgende passage over de jeugd. ‘Jongeren kunnen de consequenties van hun daden niet goed overzien, ze kiezen steeds wat op korte termijn voordelig is. Ze zijn wispelturig en soms zelfs roekeloos.’ Lees verder